search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Förderdiagnostik
Author
SourceBeiträge zur Lehrerbildung 13 (1995) 2, S. 183-189 ZDB
Document  (615 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0259-353X; 0259353X
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Begriff; Umfeld und Zielrichtungen heilpädagogischer Förderdiagnostik. Orthodidaktische Verknüpfungen. Wegweisend ist der Gedanke der positiven Ressourcen-Inventars: Worüber verfügt dieses Kind?
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication04.05.2017
CitationE. Kobi, Emil: Förderdiagnostik - In: Beiträge zur Lehrerbildung 13 (1995) 2, S. 183-189 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-133089 - DOI: 10.25656/01:13308
export files

share content at social platforms