search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
TitleNaturwissenschaftsdidaktik in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung im Spannungsfeld zwischen Natur- und Sozialwissenschaften
Author
SourceBeiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung 22 (2004) 1, S. 5-19
Document
Keywords (German)Lehrerbildung; Naturwissenschaftlicher Unterricht; Diskussion
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Document typeArticle (journal)
ISSN0259-353X
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalBeiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung Jahr: 2004
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication04.05.2017
Suggested CitationHeitzmann, Anni: Naturwissenschaftsdidaktik in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung im Spannungsfeld zwischen Natur- und Sozialwissenschaften - In: Beiträge zur Lehrerinnen- und Lehrerbildung 22 (2004) 1, S. 5-19 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-135359
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)