details
Title |
Barth, K. (1997): Lernschwächen früh erkennen im Vorschul- und Grundschulalter. München: Reinhardt; 242 Seiten, DM 35,-. [Rezension] |
---|---|
Author | Irblich, Cornelia |
Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 48 (1999) 3, S. 219-221 |
Document | full text (432 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Lernschwäche; Vorschulalter; Grundschule; Vorschule |
sub-discipline | Social Work and Social Pedagogy Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0032-7034; 00327034 |
Language | German |
Year of creation | 1999 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1999 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 20.04.2010 |
Citation | Irblich, Cornelia: Barth, K. (1997): Lernschwächen früh erkennen im Vorschul- und Grundschulalter. München: Reinhardt; 242 Seiten, DM 35,-. [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 48 (1999) 3, S. 219-221 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-17711 - DOI: 10.25656/01:1771 |