details
Title |
Claus, H.; Peter, J. (2005): Finger, Bilder, Rechnen. Förderung des Zahlverständnisses im Zahlraum bis 10. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht (63 Seiten Arbeitsheft und 98 Bildkarten; € 29,90) [Rezension] |
---|---|
Author | Mickley, Manfred |
Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 55 (2006) 3, S. 226-227 |
Document | full text (347 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Zahl; Zahlenraum bis 10; Zahlenverständnis |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0032-7034; 00327034 |
Language | German |
Year of creation | 2006 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 2006 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 20.04.2010 |
Citation | Mickley, Manfred: Claus, H.; Peter, J. (2005): Finger, Bilder, Rechnen. Förderung des Zahlverständnisses im Zahlraum bis 10. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht (63 Seiten Arbeitsheft und 98 Bildkarten; € 29,90) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 55 (2006) 3, S. 226-227 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-18073 - DOI: 10.25656/01:1807 |