details
Title |
Fischer-Tietze, R. (1997): Dumme Kinder gibt es nicht. Warum Lernstörungen entstehen und wie man helfen kann. München: Kösel (223 Seiten; DM 29,80) [Rezension] |
---|---|
Author | Irblich, Cornelia |
Source | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 48 (1999) 2, S. 131-132 |
Document | full text (357 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Lernschwierigkeit; Lernschwäche; Ursachenforschung; Therapie |
sub-discipline | Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0032-7034; 00327034 |
Language | German |
Year of creation | 1999 |
review status | Publishing House Lectorship |
other articles of this journal | Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie Jahr: 1999 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 20.04.2010 |
Citation | Irblich, Cornelia: Fischer-Tietze, R. (1997): Dumme Kinder gibt es nicht. Warum Lernstörungen entstehen und wie man helfen kann. München: Kösel (223 Seiten; DM 29,80) [Rezension] - In: Praxis der Kinderpsychologie und Kinderpsychiatrie 48 (1999) 2, S. 131-132 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-19456 - DOI: 10.25656/01:1945 |