details
Title |
Ditton, Hartmut (Hrsg.). (2007). Kompetenzaufbau und Laufbahnen im Schulsystem. Ergebnisse einer Längschnittuntersuchung an Grundschulen. Münster: Waxmann. 237 S. [Rezension] |
---|---|
Author | Buddeberg, Magdalena |
Source | Journal for educational research online 1 (2009) 1, S. 264-266 |
Document | full text (159 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Schullaufbahn; Empirische Untersuchung; Grundschule |
sub-discipline | Empirical Educational Research Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1866-6671; 18666671 |
Language | German |
Year of creation | 2009 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension zu: Ditton, Hartmut (Hrsg.) (2007). Kompetenzaufbau und Laufbahnen im Schulsystem. Ergebnisse einer Längschnittuntersuchung an Grundschulen |
other articles of this journal | Journal for educational research online Jahr: 2009 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 06.12.2011 |
Citation | Buddeberg, Magdalena: Ditton, Hartmut (Hrsg.). (2007). Kompetenzaufbau und Laufbahnen im Schulsystem. Ergebnisse einer Längschnittuntersuchung an Grundschulen. Münster: Waxmann. 237 S. [Rezension] - In: Journal for educational research online 1 (2009) 1, S. 264-266 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-46743 - DOI: 10.25656/01:4674 |