search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
TitleUnser Schulsystem: vielfach überholt und anhaltend modern. Ketzerische Bemerkungen zu divergenten Deutungsmustern aus der Wirtschaft
Authors ;
SourcePädagogische Korrespondenz (1995) 16, S. 5-16
Document
Keywords (German)Schulsystem; Schule; Bildung; Erziehung; Reformschule; Bildungspolitik; Bildungsreform; Pädagogik; Wirtschaft; Kritik
sub-disciplineOrganisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation
Document typeArticle (journal)
ISSN0933-6389
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalPädagogische Korrespondenz Jahr: 1995
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication13.05.2014
Suggested CitationGruschka, Andreas; Klemm, Klaus: Unser Schulsystem: vielfach überholt und anhaltend modern. Ketzerische Bemerkungen zu divergenten Deutungsmustern aus der Wirtschaft - In: Pädagogische Korrespondenz (1995) 16, S. 5-16 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-89864
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)