details
Title |
Soll die Didaktik konstruktivistisch werden? |
---|---|
Author | Kuhl, André M. |
Source | Pädagogische Korrespondenz (1993) 12, S. 36-55 |
Document | full text (2.059 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Lerntheorie; Didaktik; Lernzielorientierter Unterricht; Unterrichtsmaterial; Konstruktivismus |
sub-discipline | Teaching Didactics/General Educational Topics |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 1993 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 1993 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 23.05.2014 |
Citation | Kuhl, André M.: Soll die Didaktik konstruktivistisch werden? - In: Pädagogische Korrespondenz (1993) 12, S. 36-55 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-90255 - DOI: 10.25656/01:9025 |