Detailanzeige
Titel |
How does a trainer working with the mentally disabled differ from any other teacher or trainer? |
---|---|
Autor | Pitsch, Hans-Jürgen |
Originalveröffentlichung | European Centre for the Development of Vocational Training [Hrsg.]: Agora XII. Training for mentally disabled people and their trainers. Permitting the mentally disabled a genuine and appropriate exercise of their rights. Thessaloniki, 5 and 6 July 2001. Luxembourg : Office for Official Publications of the European Communities 2003, S. 127-140. - (Cedefop Panorama series; 63) |
Dokument | Volltext (312 KB) |
Lizenz des Dokumentes | Deutsches Urheberrecht |
Schlagwörter (Deutsch) | Geistige Behinderung; Ausbildung; Ausbildungsbedingungen; Lernverhalten; Anforderungsprofil; Lehrer |
Teildisziplin | Sonderpädagogik |
Dokumentart | Aufsatz (Sammelwerk) |
ISBN | 92-896-0164-7; 9289601647 |
ISSN | 1562-6180; 15626180 |
Sprache | Englisch |
Erscheinungsjahr | 2003 |
Begutachtungsstatus | (Verlags-)Lektorat |
Statistik | Anzahl der Zugriffe auf dieses Dokument |
Prüfsummen | Prüfsummenvergleich als Unversehrtheitsnachweis |
Bestellmöglichkeit | Kaufmöglichkeit prüfen in buchhandel.de |
Eintrag erfolgte am | 29.02.2008 |
Quellenangabe | Pitsch, Hans-Jürgen: How does a trainer working with the mentally disabled differ from any other teacher or trainer? - In: European Centre for the Development of Vocational Training [Hrsg.]: Agora XII. Training for mentally disabled people and their trainers. Permitting the mentally disabled a genuine and appropriate exercise of their rights. Thessaloniki, 5 and 6 July 2001. Luxembourg : Office for Official Publications of the European Communities 2003, S. 127-140. - (Cedefop Panorama series; 63) - URN: urn:nbn:de:0111-opus-14711 - DOI: 10.25656/01:1471 |