search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (journal) accessible at
URN:
TitleFifty-Fifty. Kommunikative Didaktik, oder: "Wie man sich Herrschaft und Freiheit im Unterricht teilen kann"
Author
SourcePädagogische Korrespondenz (1998) 22, S. 65-76
Document
Keywords (German)Kommunikation; Lehrerverhalten; Didaktik; Unterrichtsmethode; Kommunikativer Unterricht; Unterrichtskommunikation; Unterricht; Unterrichtspraxis
sub-disciplineCurriculum and Teaching / School Pedagogy
Teaching Didactics
Document typeArticle (journal)
ISSN0933-6389
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journalPädagogische Korrespondenz Jahr: 1998
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Date of publication16.01.2014
Suggested CitationHeinrich, Martin: Fifty-Fifty. Kommunikative Didaktik, oder: "Wie man sich Herrschaft und Freiheit im Unterricht teilen kann" - In: Pädagogische Korrespondenz (1998) 22, S. 65-76 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-65665
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)