details
Title |
Von den Schwierigkeiten, unterrichtliche Aneignungsprozesse zu rekonstruieren. Eingeständnisse einer empirischen Didaktik |
---|---|
Author | Pollmanns, Marion |
Source | Pädagogische Korrespondenz (2010) 42, S. 52-68 |
Document | full text (603 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Empirie; Aneignung; Lehr-Lern-Prozess; Didaktik; Unterricht; Lernen; Interview; Unterrichtsforschung |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Teaching Didactics |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 2010 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2010 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 03.09.2013 |
Citation | Pollmanns, Marion: Von den Schwierigkeiten, unterrichtliche Aneignungsprozesse zu rekonstruieren. Eingeständnisse einer empirischen Didaktik - In: Pädagogische Korrespondenz (2010) 42, S. 52-68 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-80902 - DOI: 10.25656/01:8090 |