Startseite pedocs Suchen Navigationsstandort pedocs - Detailanzeige

pedocs - Detailanzeige

Monographie, Sammelwerk oder Erstveröffentlichung zugänglich unter
URN:


Titel: Virtual schools and colleges. Providing alternatives for successful learning. Volume 2
Autoren: ; ; ; ; ;
Weitere Beteiligte: Pepler, Giles [Hrsg.]; Andries, Peter [Hrsg.]
Originalveröffentlichung: Roosbeek, Belgium : ATiT bvba 2013, 95 S.
Dokument:
Lizenz des Dokumentes: Lizenz-Logo 
Schlagwörter (Deutsch): E-Learning; Lehrerbildung; Virtuelle Lehre; Virtuelles Klassenzimmer; Primarbereich; Sekundarbereich; Schule; Fallstudie; Forschungsprojekt; Empfehlung; Europa
Pädagogische Teildisziplin: Bildungsorganisation, Bildungsplanung und Bildungsrecht
Dokumentart: Monographie, Sammelwerk oder Erstveröffentlichung
ISBN: 9789491652011
Sprache: Englisch
Erscheinungsjahr:
Begutachtungsstatus: Peer-Review
Abstract (Englisch): Virtual schools and colleges are an increasingly important alternative for students and are becoming more and more prevalent all over the world – including Europe. But little is known in Europe about how they operate or what makes them successful. This two-volume handbook will provide you with a sound understanding of virtual schools and colleges, provisional policy recommendations to support effective virtual schooling and information about where you can find out more. This volume investigates the topic of teacher training, provides a series of success factors and puts forward a set of policy recommendations related to the further deployment of virtual schools and colleges. (DIPF/author)
Statistik: Anzahl der Zugriffe auf dieses Dokument
Prüfsummen: Prüfsummenvergleich als Unversehrtheitsnachweis
Bestellmöglichkeit: Kaufmöglichkeit prüfen in buchhandel.de
Eintrag erfolgte am: 21.10.2013
Empfohlene Zitierung: Bacsich, Paul; Bristow, Sara Frank; Camilleri, Anthony; Op de Beeck, Ilse; Pepler, Giles; Phillips, Barry: Virtual schools and colleges. Providing alternatives for successful learning. Volume 2. Roosbeek, Belgium : ATiT bvba 2013, 95 S. - URN: urn:nbn:de:0111-opus-82860