Suche

Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Detailanzeige

Monographie, Sammelwerk oder Erstveröffentlichung zugänglich unter
URN:
TitelVirtual schools and colleges. Providing alternatives for successful learning. Volume 2
Autoren ; ; ; ; ;
Weitere BeteiligtePepler, Giles [Hrsg.]; Andries, Peter [Hrsg.]
OriginalveröffentlichungRoosbeek, Belgium : ATiT bvba 2013, 95 S.
Dokument
Lizenz des Dokumentes Lizenz-Logo 
Schlagwörter (Deutsch)E-Learning; Lehrerbildung; Virtuelle Lehre; Virtuelles Klassenzimmer; Primarbereich; Sekundarbereich; Schule; Fallstudie; Forschungsprojekt; Empfehlung; Europa
TeildisziplinBildungsorganisation, Bildungsplanung und Bildungsrecht
DokumentartMonographie, Sammelwerk oder Erstveröffentlichung
ISBN9789491652011
SpracheEnglisch
Erscheinungsjahr
BegutachtungsstatusPeer-Review
Abstract (Englisch):Virtual schools and colleges are an increasingly important alternative for students and are becoming more and more prevalent all over the world – including Europe. But little is known in Europe about how they operate or what makes them successful. This two-volume handbook will provide you with a sound understanding of virtual schools and colleges, provisional policy recommendations to support effective virtual schooling and information about where you can find out more. This volume investigates the topic of teacher training, provides a series of success factors and puts forward a set of policy recommendations related to the further deployment of virtual schools and colleges. (DIPF/author)
Statistik Anzahl der Zugriffe auf dieses Dokument
PrüfsummenPrüfsummenvergleich als Unversehrtheitsnachweis
BestellmöglichkeitKaufmöglichkeit prüfen in buchhandel.de
Eintrag erfolgte am21.10.2013
Empfohlene ZitierungBacsich, Paul; Bristow, Sara Frank; Camilleri, Anthony; Op de Beeck, Ilse; Pepler, Giles; Phillips, Barry: Virtual schools and colleges. Providing alternatives for successful learning. Volume 2. Roosbeek, Belgium : ATiT bvba 2013, 95 S. - URN: urn:nbn:de:0111-opus-82860
Dateien exportieren