details
Original Title |
Reformthemen, Klassikerlektüre und Impulse des 20. Jahrhunderts. Replik auf Hans-Ulrich Grunder |
---|---|
Parallel title | Reform topics, re-reading the classics, and impulses of the twentieth century. A reply to Hans-Ulrich Grunder |
Author | Flitner, Andreas |
Source | Zeitschrift für Pädagogik (1994) 6, S. 941-943 |
Document | full text (362 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Erziehung; Pädagogik; Reformpädagogik; Bildungsforschung; Bildungsgeschichte; Bildungsreform; Lektüre; Geschichte <Histor>; Fachliteratur; Klassiker; Thema; Wirkung; Forschungsprojekt |
sub-discipline | General Educational Science Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0044-3247; 00443247 |
Language | German |
Year of creation | 1994 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Zeitschrift für Pädagogik Jahr: 1994 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 14.07.2016 |
Citation | Flitner, Andreas: Reformthemen, Klassikerlektüre und Impulse des 20. Jahrhunderts. Replik auf Hans-Ulrich Grunder - In: Zeitschrift für Pädagogik (1994) 6, S. 941-943 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-111178 - DOI: 10.25656/01:11117 |