search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Heinz-Werner Wollersheim / Hans-Martin Moderow / Cathrin Friedrich (Hrsg.): Die Rolle von Schulbüchern für Identifikationsprozesse in historischer Perspektive. Leipzig: Leipziger Universitätsverlag 2002 (311 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 4 ZDB
Document  (211 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Heinz-Werner Wollersheim / Hans-Martin Moderow / Cathrin Friedrich (Hrsg.): Die Rolle von Schulbüchern für Identifikationsprozesse in historischer Perspektive. Leipzig: Leipziger Universitätsverlag 2002 (311 S.; ISBN 3-935693-35-4; 44,00 EUR).
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication08.01.2021
CitationHeinze, Carsten: Heinz-Werner Wollersheim / Hans-Martin Moderow / Cathrin Friedrich (Hrsg.): Die Rolle von Schulbüchern für Identifikationsprozesse in historischer Perspektive. Leipzig: Leipziger Universitätsverlag 2002 (311 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 4 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-11643 - DOI: 10.25656/01:1164
export files

share content at social platforms