details
Title |
Matthias Pilz (Hrsg.): India: Preparation for the World of Work. Education System and School to Work Transition. Wiesbaden: Springer VS 2016 (361 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Lang-Wojtasik, Gregor |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 15 (2016) 4 |
Document | full text (176 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Bildungsforschung; Fähigkeit; Kompetenzerwerb; Bildungspolitik; Nationaler Qualifikationsrahmen; Schule; Sekundarstufe I; Sekundarstufe II; Grundschule; Primarbereich; College; Middle School; Sekundarschule; Lehrerausbildung; Lehrerbildung; Informelles Lernen; Lehrplan; Bildungstechnologie; Lehrsystem; Übergang Schule - Beruf; Industriestaat; Regierung; Regierungsprogramm; Industrialisierung; Industriegesellschaft; Ausbildung; Berufsausbildung; Berufsbildung; Arbeitsmarkt; Berufsforschung; Informeller Sektor; Hochschulbildung; Tertiärbereich; Hochschule; Hochschulwesen; Fortbildung; Weiterbildung; Erwachsenenbildung; Umschulung; Nichtregierungsorganisation; Junger Erwachsener; Indien |
sub-discipline | Intercultural and International Comparative Educational Research |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2016 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Matthias Pilz (Hrsg.): India: Preparation for the World of Work. Education System and School to Work Transition. Wiesbaden: Springer VS 2016 (361 S.; ISBN 978-3-658-08501-8; 59,99 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2016 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 02.07.2019 |
Citation | Lang-Wojtasik, Gregor: Matthias Pilz (Hrsg.): India: Preparation for the World of Work. Education System and School to Work Transition. Wiesbaden: Springer VS 2016 (361 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 15 (2016) 4 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-172446 - DOI: 10.25656/01:17244 |