search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Original Title
Bericht zum Symposium: "Darf man eigentlich noch Inklusion sagen ...?". Musikpädagogische Positionen zwischen Prä- und Post-Inklusion
Parallel titleReport on the symposium: "Is it still allowed to say inclusion ...?". Positions on pre- and post-inclusion in music education
Authors
SourceWeidner, Verena [Hrsg.]; Rolle, Christian [Hrsg.]: Praxen und Diskurse aus Sicht musikpädagogischer Forschung. Münster ; New York : Waxmann 2019, S. 303-307. - (Musikpädagogische Forschung; 40)
Document (981 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (from a serial)
ISBN978-3-8309-4048-7; 978-3-8309-9048-2; 9783830940487; 9783830990482
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
is part of:Praxen und Diskurse aus Sicht musikpädagogischer Forschung
Statistics
Checksums
Purchase order
Date of publication24.09.2020
CitationEberhard, Daniel Mark; Gerland, Juliane; Herzog, Melanie; Klingmann, Heinrich; Laufer, Daniela; Ziegenmeyer, Annette: Bericht zum Symposium: "Darf man eigentlich noch Inklusion sagen ...?". Musikpädagogische Positionen zwischen Prä- und Post-Inklusion - In: Weidner, Verena [Hrsg.]; Rolle, Christian [Hrsg.]: Praxen und Diskurse aus Sicht musikpädagogischer Forschung. Münster ; New York : Waxmann 2019, S. 303-307. - (Musikpädagogische Forschung; 40) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-207210 - DOI: 10.25656/01:20721
export files

share content at social platforms