details
Title |
Karsten Kenklies / Maximilian Waldmann (Hrsg.): Queer Pädagogik. Annäherungen an ein Forschungsfeld. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2017 (238 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Bach, Clemens |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 3 |
Document | full text (224 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Pädagogik; Wissenschaft; Forschung; Geschlechterforschung; Forschungsbereich; Begriff; Methode; Gegenstand; Gender; Homosexualität; Schule; Raum; Rassismus; Altenarbeit; Leiblichkeit; Alterität; Fremdheit; Theorie; Praxis; Aufsatzsammlung |
sub-discipline | General Educational Science Gender Studies and Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2017 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Karsten Kenklies / Maximilian Waldmann (Hrsg.): Queer Pädagogik. Annäherungen an ein Forschungsfeld. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2017 (238 S.; ISBN 978-3-7815-2137-7; 18,90 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2017 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 22.10.2020 |
Citation | Bach, Clemens: Karsten Kenklies / Maximilian Waldmann (Hrsg.): Queer Pädagogik. Annäherungen an ein Forschungsfeld. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2017 (238 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 16 (2017) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-208356 - DOI: 10.25656/01:20835 |