search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Tim Fütterer: Professional Development Portfolios im Vorbereitungsdienst. Die Wirksamkeit von Lernumgebungen auf die Qualität der Portfolioarbeit. Wiesbaden: Springer VS 2018 (492 S.) [Rezension]
Author
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 19 (2020) 3 ZDB
Document  (205 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Tim Fütterer: Professional Development Portfolios im Vorbereitungsdienst. Die Wirksamkeit von Lernumgebungen auf die Qualität der Portfolioarbeit. Wiesbaden: Springer VS 2018 (492 S.; ISBN 978-3-6582-4063-9; 54,99 EUR).
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication15.03.2023
CitationFeder, Lina: Tim Fütterer: Professional Development Portfolios im Vorbereitungsdienst. Die Wirksamkeit von Lernumgebungen auf die Qualität der Portfolioarbeit. Wiesbaden: Springer VS 2018 (492 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 19 (2020) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-240540 - DOI: 10.25656/01:24054
export files

share content at social platforms