search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Article (from a serial) accessible at
URN:
TitleEva Borst: Anerkennung der Anderen und das Problem des Unterschieds. Perspektiven einer kritischen Theorie der Bildung. Hohengehren 2003 [Rezension]
Author
SourceCasale, Rita [Hrsg.]; Rendtorff, Barbara [Hrsg.]; Andresen, Sabine [Hrsg.]; Moser, Vera [Hrsg.]; Prengel, Annedore [Hrsg.]: Geschlechterforschung in der Kritik. Opladen ; Bloomfield Hills : Verlag Barbara Budrich 2005, S. 165-169. - (Jahrbuch Frauen- und Geschlechterforschung in der Erziehungswissenschaft; 1)
Document
Keywords (German)Differenz; Bildungstheorie; Geschlechterbeziehung; Vielfalt; Lebensform; Kultur; Anerkennung; Rezension
sub-disciplineGender Studies and Education
Other Thematic Areas
Document typeArticle (from a serial)
ISBN3-938094-19-2
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Abstract (German):Rezension zu: Eva Borst: Anerkennung der Anderen und das Problem des Unterschieds. Perspektiven einer kritischen Theorie der Bildung. Hohengehren 2003
is part of:Geschlechterforschung in der Kritik
Statistics Number of document requests
Checksumschecksum comparison as proof of integrity
Purchase orderCheck the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German)
Date of publication16.03.2012
Suggested CitationMicus-Loos, Christiane: Eva Borst: Anerkennung der Anderen und das Problem des Unterschieds. Perspektiven einer kritischen Theorie der Bildung. Hohengehren 2003 [Rezension] - In: Casale, Rita [Hrsg.]; Rendtorff, Barbara [Hrsg.]; Andresen, Sabine [Hrsg.]; Moser, Vera [Hrsg.]; Prengel, Annedore [Hrsg.]: Geschlechterforschung in der Kritik. Opladen ; Bloomfield Hills : Verlag Barbara Budrich 2005, S. 165-169. - (Jahrbuch Frauen- und Geschlechterforschung in der Erziehungswissenschaft; 1) - URN: urn:nbn:de:0111-opus-53245
export files

share content at social platforms (only available with Javascript turned on)