details
Title |
Die Pädagogik im Bann empirischer Mythen. Wie aus empirischen Vermutungen scheinbare pädagogische Gewissheit wird |
---|---|
Author | Rauin, Udo |
Source | Pädagogische Korrespondenz (2004) 32, S. 39-49 |
Document | full text (961 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Pädagogik; Bildungsforschung; Empirie; Unterrichtsforschung; Empirische Forschung; Pädagogische Forschung |
sub-discipline | Empirical Educational Research |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 2004 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2004 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 19.08.2013 |
Citation | Rauin, Udo: Die Pädagogik im Bann empirischer Mythen. Wie aus empirischen Vermutungen scheinbare pädagogische Gewissheit wird - In: Pädagogische Korrespondenz (2004) 32, S. 39-49 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-80482 - DOI: 10.25656/01:8048 |