details
Title |
Andreas Gruschka: Verstehen lehren. Ein Plädoyer für guten Unterricht. Ditzingen: Reclam 2011, 190 S. [Rezension] |
---|---|
Author | Zierer, Klaus |
Source | Zeitschrift für Pädagogik 58 (2012) 5, S. 762-765 |
Document | full text (1.562 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Verstehen; Lehren; Unterricht; Qualität; Bildungspolitik; Schulreform; Didaktik |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0044-3247; 00443247 |
Language | German |
Year of creation | 2012 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Andreas Gruschka: Verstehen lehren. Ein Plädoyer für guten Unterricht. Ditzingen: Reclam 2011, 190 S. |
other articles of this journal | Zeitschrift für Pädagogik Jahr: 2012 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 31.03.2015 |
Citation | Zierer, Klaus: Andreas Gruschka: Verstehen lehren. Ein Plädoyer für guten Unterricht. Ditzingen: Reclam 2011, 190 S. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 58 (2012) 5, S. 762-765 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-104100 - DOI: 10.25656/01:10410 |