search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Andreas Gruschka: Verstehen lehren. Ein Plädoyer für guten Unterricht. Ditzingen: Reclam 2011, 190 S. [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 58 (2012) 5, S. 762-765 ZDB
Document  (1.562 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Andreas Gruschka: Verstehen lehren. Ein Plädoyer für guten Unterricht. Ditzingen: Reclam 2011, 190 S.
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication31.03.2015
CitationZierer, Klaus: Andreas Gruschka: Verstehen lehren. Ein Plädoyer für guten Unterricht. Ditzingen: Reclam 2011, 190 S. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 58 (2012) 5, S. 762-765 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-104100 - DOI: 10.25656/01:10410
export files

share content at social platforms