search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Original Title
Jenseits der Befangenheit
Parallel titleBeyond partiality
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 41 (1995) 3, S. 399-407 ZDB
Document  (809 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Ich werde zunächst Wenigers Konstruktion der Erziehungswissenschaft (1) und seinen Schlüsselbegriff der Befangenheit (2) vorstellen und dann auf den Vortrag von Dahmer (3) und ihr Plädoyer für eine „sozialwissenschaftliche Rekonzeptualisierung" (4) eingehen. (DIPF/Orig.)
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication30.11.2015
CitationSchulze, Theodor: Jenseits der Befangenheit - In: Zeitschrift für Pädagogik 41 (1995) 3, S. 399-407 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-104630 - DOI: 10.25656/01:10463
export files

share content at social platforms