search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Kolbe, Fritz-Ulrich/Reh, Sabine/Idel, Till-Sebastian/Fritzsche, Bettina/Rabenstein, Kerstin (Hrsg.): Ganztagsschule als symbolische Konstruktion. Fallanalysen zu Legitimationsdiskursen in schultheoretischer Perspektive. VS Verlag 2009. [Rezension]
Author
SourceAppel, Stefan [Hrsg.]; Rother, Ulrich [Hrsg.]: Schulatmosphäre – Lernlandschaft – Lebenswelt. Schwalbach, Taunus : Wochenschau Verl. 2012, S. 234-236. - (Jahrbuch Ganztagsschule; 2012)
Document  (1.435 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (from a serial)
ISBN978-3-89974-717-1; 3-89974-717-8; 9783899747171; 3899747178
LanguageGerman
Year of creation
review statusPublishing House Lectorship
Abstract (German):Rezension von: Bettina/Rabenstein, Kerstin (Hrsg.): Ganztagsschule als symbolische Konstruktion. Fallanalysen zu Legitimationsdiskursen in schultheoretischer Perspektive. VS Verlag 2009. 247 S., 978-3-531-15601-9
Statistics
Checksums
Purchase order
Date of publication02.06.2015
CitationKunze, Katharina: Kolbe, Fritz-Ulrich/Reh, Sabine/Idel, Till-Sebastian/Fritzsche, Bettina/Rabenstein, Kerstin (Hrsg.): Ganztagsschule als symbolische Konstruktion. Fallanalysen zu Legitimationsdiskursen in schultheoretischer Perspektive. VS Verlag 2009. [Rezension] - In: Appel, Stefan [Hrsg.]; Rother, Ulrich [Hrsg.]: Schulatmosphäre – Lernlandschaft – Lebenswelt. Schwalbach, Taunus : Wochenschau Verl. 2012, S. 234-236. - (Jahrbuch Ganztagsschule; 2012) - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-108628 - DOI: 10.25656/01:10862
export files

share content at social platforms