details
Title |
Wolfgang Sünkel: Phänomenologie des Unterrichts. Grundriß der theoretischen Didaktik. Weinheim: Juventa 1996. [Rezension] |
---|---|
Author | Papenkort, Ulrich |
Source | Zeitschrift für Pädagogik 43 (1997) 1, S. 173-176 |
Document | full text (455 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Unterricht; Allgemeine Didaktik; Didaktik; Unterrichtsgestaltung; Didaktisches Dreieck |
sub-discipline | General Educational Science Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0044-3247; 00443247 |
Language | German |
Year of creation | 1997 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Wolfgang Sünkel: Phänomenologie des Unterrichts. Grundriß der theoretischen Didaktik. Weinheim: Juventa 1996. 182 S. |
other articles of this journal | Zeitschrift für Pädagogik Jahr: 1997 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 25.06.2015 |
Citation | Papenkort, Ulrich: Wolfgang Sünkel: Phänomenologie des Unterrichts. Grundriß der theoretischen Didaktik. Weinheim: Juventa 1996. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 43 (1997) 1, S. 173-176 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-108746 - DOI: 10.25656/01:10874 |