details
Title |
Monique Ratermann & Sybille Stöbe-Blossey (2012). (Hrsg.). Governance von Schul- und Elementarbildung. Vergleichende Betrachtungen und Ansätze der Vernetzung. Wiesbaden: Springer VS. [Rezension] |
---|---|
Author | Dedering, Kathrin |
Source | Journal for educational research online 7 (2015) 1, S. 223-226 |
Document | full text (252 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Evaluation; Lernstandserhebung; Trägerschaft; Elementarbereich; Kindertagesbetreuung; Kindertagesstätte; Schule; Schulentwicklung; Schulinspektion; Grundschule; Primarbereich; Projekt; Region; Steuerung; Gemeinde <Kommune>; Kinder- und Jugendhilfe; Netzwerk; Praxisbericht; Qualität; Vernetzung; Brandenburg; Deutschland; Niedersachsen; Nordrhein-Westfalen |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1866-6671; 18666671 |
Language | German |
Year of creation | 2015 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Monique Ratermann & Sybille Stöbe-Blossey (2012). (Hrsg.). Governance von Schul- und Elementarbildung. Vergleichende Betrachtungen und Ansätze der Vernetzung. Wiesbaden: Springer VS, 327 S., ISBN 978-3-531-18426-5 |
other articles of this journal | Journal for educational research online Jahr: 2015 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 01.09.2015 |
Citation | Dedering, Kathrin: Monique Ratermann & Sybille Stöbe-Blossey (2012). (Hrsg.). Governance von Schul- und Elementarbildung. Vergleichende Betrachtungen und Ansätze der Vernetzung. Wiesbaden: Springer VS. [Rezension] - In: Journal for educational research online 7 (2015) 1, S. 223-226 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-110552 - DOI: 10.25656/01:11055 |