search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Witlof Vollstädt/Klaus-Jürgen Tillmann/Udo Rauin/Katrin Hohmann/Andrea Tebrügge: Lehrpläne im Schulalltag. Eine empirische Studie zur Akzeptanz und Wirkung von Lehrplänen in der Sekundarstufe I. Opladen, Leske + Budrich. 1999. [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 46 (2000) 4, S. 634-637 ZDB
Document  (551 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Witlof Vollstädt/Klaus-Jürgen Tillmann/Udo Rauin/Katrin Hohmann/Andrea Tebrügge: Lehrpläne im Schulalltag. Eine empirische Studie zur Akzeptanz und Wirkung von Lehrplänen in der Sekundarstufe I. Opladen, Leske + Budrich. 1999, 231 S.
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication16.09.2015
CitationBenner, Dietrich: Witlof Vollstädt/Klaus-Jürgen Tillmann/Udo Rauin/Katrin Hohmann/Andrea Tebrügge: Lehrpläne im Schulalltag. Eine empirische Studie zur Akzeptanz und Wirkung von Lehrplänen in der Sekundarstufe I. Opladen, Leske + Budrich. 1999. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 46 (2000) 4, S. 634-637 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-112221 - DOI: 10.25656/01:11222
export files

share content at social platforms