details
Title |
Freiheit in der Erscheinung. Zum "Zweck" ästhetischer Bildung heute, hier und überhaupt |
---|---|
Author | Parmentier, Michael |
Source | Pädagogische Korrespondenz (2013) 48, S. 79-92 |
Document | full text (2.773 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Bildung; Bildungsverständnis; Ästhetische Bildung; Ware; Leistung; Produktivität; Bildungsideal; Kunst; Wirkung; Subjekt <Phil>; Freiheit; Ästhetische Theorie; Konzeption |
sub-discipline | General Educational Science Teaching Didactics/Teaching Music and Arts |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0933-6389; 09336389 |
Language | German |
Year of creation | 2013 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2013 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 24.11.2015 |
Citation | Parmentier, Michael: Freiheit in der Erscheinung. Zum "Zweck" ästhetischer Bildung heute, hier und überhaupt - In: Pädagogische Korrespondenz (2013) 48, S. 79-92 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-114640 - DOI: 10.25656/01:11464 |