details
Title |
Robert Döpp: Jenaplan-Pädagogik im Nationalsozialismus. Ein Beitrag zum Ende der Eindeutigkeit. Münster, Hamburg, London: LIT Verlag 2003 (746 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Link, Jörg-W. |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 6 |
Document | full text (230 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Bildungsgeschichte; Bildungspolitik; Schule; Pädagogik; Reformpädagogik; Jenaplan; Nationalsozialismus; Geschichte <Histor>; Petersen, Peter |
sub-discipline | History of Education Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2003 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Robert Döpp: Jenaplan-Pädagogik im Nationalsozialismus. Ein Beitrag zum Ende der Eindeutigkeit. Münster, Hamburg, London: LIT Verlag 2003 (746 S.; ISBN 3-8258-6496-0; 49,90 EUR) [Rezension] |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2003 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 11.01.2021 |
Citation | Link, Jörg-W.: Robert Döpp: Jenaplan-Pädagogik im Nationalsozialismus. Ein Beitrag zum Ende der Eindeutigkeit. Münster, Hamburg, London: LIT Verlag 2003 (746 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-11688 - DOI: 10.25656/01:1168 |