search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Fritz Kubli: Denken als soziale Errungenschaft. Eine genetische Erkenntnistheorie im Dialog. Münster: LIT Verlag, 2011 [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 59 (2013) 2, S. 277-279 ZDB
Document  (1.320 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Fritz Kubli: Denken als soziale Errungenschaft. Eine genetische Erkenntnistheorie im Dialog. Münster: LIT Verlag, 2011, 164 S., EUR 18,90
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication29.03.2016
CitationLatzko, Brigitte: Fritz Kubli: Denken als soziale Errungenschaft. Eine genetische Erkenntnistheorie im Dialog. Münster: LIT Verlag, 2011 [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 59 (2013) 2, S. 277-279 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-119687 - DOI: 10.25656/01:11968
export files

share content at social platforms