search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Peter Fauser/Jürgen John/Rüdiger Stutz (Hrsg.): Peter Petersen und die Jenaplan-Pädagogik. Historische und aktuelle Perspektiven. Stuttgart: Franz Steiner Verlag, 2012. [Rezension]
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 59 (2013) 5, S. 784-787 ZDB
Document  (668 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Peter Fauser/Jürgen John/Rüdiger Stutz (Hrsg.): Peter Petersen und die Jenaplan-Pädagogik. Historische und aktuelle Perspektiven. Stuttgart: Franz Steiner Verlag, 2012. ISBN 978-3-515-10208-7
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication06.04.2016
CitationTenorth, Heinz-Elmar: Peter Fauser/Jürgen John/Rüdiger Stutz (Hrsg.): Peter Petersen und die Jenaplan-Pädagogik. Historische und aktuelle Perspektiven. Stuttgart: Franz Steiner Verlag, 2012. [Rezension] - In: Zeitschrift für Pädagogik 59 (2013) 5, S. 784-787 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-119926 - DOI: 10.25656/01:11992
export files

share content at social platforms