details
Title |
Karlheinz Rebel: Heterogenität als Chance nutzen lernen. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2011 [Rezension] |
---|---|
Author | Hombach, Katharina |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 11 (2012) 3 |
Document | full text (164 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Heterogenität; Lehr-Lern-Forschung; Lernumgebung; Heterogene Lerngruppe; Lerngruppe; Schulsystem; Individualisierung; Individualisierender Unterricht; Individuelle Lernförderung; Individuelle Förderung; Individuelles Lernen; Lernvoraussetzungen; Mehrsprachigkeit |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2012 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Karlheinz Rebel: Heterogenität als Chance nutzen lernen, Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2011 (264 S.; ISBN 978-3-7815-1722-6) |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2012 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 17.06.2016 |
Citation | Hombach, Katharina: Karlheinz Rebel: Heterogenität als Chance nutzen lernen. Bad Heilbrunn: Klinkhardt 2011 [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 11 (2012) 3 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-121334 - DOI: 10.25656/01:12133 |