details
Title |
Ingvelde Scholz: Das heterogene Klassenzimmer, Differenziert unterrichten. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht 2012 [Rezension] |
---|---|
Author | Gebauer, Miriam M. |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 11 (2012) 5 |
Document | full text (164 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Heterogenität; Heterogene Klasse; Differenz; Geschlechtsdifferenzierung; Sozioökonomischer Status; Lernmotivation; Unterrichtskonzeption; Schulentwicklung |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2012 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Ingvelde Scholz: Das heterogene Klassenzimmer, Differenziert unterrichten, Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht 2012 (144 S.; ISBN 978-3-525-70133-1) |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2012 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 22.06.2016 |
Citation | Gebauer, Miriam M.: Ingvelde Scholz: Das heterogene Klassenzimmer, Differenziert unterrichten. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht 2012 [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 11 (2012) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-121780 - DOI: 10.25656/01:12178 |