details
Title |
Peter Faulstich: Menschliches Lernen. Eine kritisch-pragmatistische Lerntheorie. Bielefeld: transcript 2013 (232 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Froebus, Katarina |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 12 (2013) 5 |
Document | full text (321 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Lernen; Kritische Bildungstheorie; Pragmatismus; Lerntheorie |
sub-discipline | History of Education Adult Education / Further Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2013 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Peter Faulstich: Menschliches Lernen. Eine kritisch-pragmatistische Lerntheorie. Bielefeld: transcript 2013 (232 S.; ISBN 978-3-8376-2425-0) |
publisher's URL | http://www.klinkhardt.de/ewr/978383762425.html |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2013 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 03.11.2016 |
Citation | Froebus, Katarina: Peter Faulstich: Menschliches Lernen. Eine kritisch-pragmatistische Lerntheorie. Bielefeld: transcript 2013 (232 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 12 (2013) 5 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-124828 - DOI: 10.25656/01:12482 |