details
Title |
Elisabeth Baum / Till-Sebastian Idel / Heiner Ullrich (Hrsg.): Kollegialität und Kooperation in der Schule. Theoretische Konzepte und empirische Befunde. Wiesbaden: Springer VS 2012 (207 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Albisser, Stefan |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 12 (2013) 6 |
Document | full text (323 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Kollegialität; Kooperation; Lehrer; Schule; Theoretisches Modell; Empirische Untersuchung |
sub-discipline | Empirical Educational Research Organisation of Education, Educational Planning, Educational Legislation |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2013 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Elisabeth Baum / Till-Sebastian Idel / Heiner Ullrich (Hrsg.): Kollegialität und Kooperation in der Schule. Theoretische Konzepte und empirische Befunde. Wiesbaden. Springer VS 2012 (207 S.; ISBN 978-3-531-18104-2) |
publisher's URL | http://www.klinkhardt.de/ewr/978353118104.html |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2013 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 03.11.2016 |
Citation | Albisser, Stefan: Elisabeth Baum / Till-Sebastian Idel / Heiner Ullrich (Hrsg.): Kollegialität und Kooperation in der Schule. Theoretische Konzepte und empirische Befunde. Wiesbaden: Springer VS 2012 (207 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 12 (2013) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-125062 - DOI: 10.25656/01:12506 |