details
Title |
Lehrerbildung als Teil einer konsequenten Doppelqualifizierung. Stichworte zu einer allmählichen Entwicklung im Sinne einer Synthese |
---|---|
Author | Albisser, Stefan |
Source | Beiträge zur Lehrerbildung 3 (1985) 1, S. 55-62 |
Document | full text (789 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Lehrerausbildung; Curriculum; Professionalisierung; Doppelqualifikation; Reform; Schweiz |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0259-353X; 0259353X |
Language | German |
Year of creation | 1985 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Beiträge zur Lehrerbildung Jahr: 1985 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 04.05.2017 |
Citation | Albisser, Stefan: Lehrerbildung als Teil einer konsequenten Doppelqualifizierung. Stichworte zu einer allmählichen Entwicklung im Sinne einer Synthese - In: Beiträge zur Lehrerbildung 3 (1985) 1, S. 55-62 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-130859 - DOI: 10.25656/01:13085 |