details
Title |
Michael Wimmer: Dekonstruktion und Erziehung. Studien zum Paradoxieproblem in der Pädagogik. Bielefeld: transcript 2006 (421 S.) [Rezension] |
---|---|
Author | Sattler, Elisabeth |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 6 (2007) 6 |
Document | full text (222 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Erziehungsphilosophie; Pädagogik; Pädagogisches Handeln; Bildungsgeschichte; Paradox; Theoriebildung; Zukunftserwartung |
sub-discipline | General Educational Science Philosophy of Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2007 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Michael Wimmer: Dekonstruktion und Erziehung. Studien zum Paradoxieproblem in der Pädagogik. Bielefeld: transcript 2006 (421 S.; ISBN 3-89942-469-7; 33,80 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2007 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 26.08.2020 |
Citation | Sattler, Elisabeth: Michael Wimmer: Dekonstruktion und Erziehung. Studien zum Paradoxieproblem in der Pädagogik. Bielefeld: transcript 2006 (421 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 6 (2007) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-13165 - DOI: 10.25656/01:1316 |