search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Schule zwischen Ernstfall und Zufall. Über lehrgangsförmige und nicht lehrgangsförmige Prozesse des Lernens und Verstehens
Author
SourceBeiträge zur Lehrerbildung 19 (2001) 2, S. 287-292 ZDB
Document  (617 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0259-353X; 0259353X
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication04.05.2017
CitationRumpf, Horst: Schule zwischen Ernstfall und Zufall. Über lehrgangsförmige und nicht lehrgangsförmige Prozesse des Lernens und Verstehens - In: Beiträge zur Lehrerbildung 19 (2001) 2, S. 287-292 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-134662 - DOI: 10.25656/01:13466
export files

share content at social platforms