details
Title |
Schule zwischen Ernstfall und Zufall. Über lehrgangsförmige und nicht lehrgangsförmige Prozesse des Lernens und Verstehens |
---|---|
Author | Rumpf, Horst |
Source | Beiträge zur Lehrerbildung 19 (2001) 2, S. 287-292 |
Document | full text (617 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Schule; Lerneffekt; Lehrziel; Unterrichtspraxis |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0259-353X; 0259353X |
Language | German |
Year of creation | 2001 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Beiträge zur Lehrerbildung Jahr: 2001 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 04.05.2017 |
Citation | Rumpf, Horst: Schule zwischen Ernstfall und Zufall. Über lehrgangsförmige und nicht lehrgangsförmige Prozesse des Lernens und Verstehens - In: Beiträge zur Lehrerbildung 19 (2001) 2, S. 287-292 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-134662 - DOI: 10.25656/01:13466 |