details
Title |
Individuelle Lernstrategien von Studierenden. Konsequenzen für die Hochschuldidaktik und die Hochschullehre |
---|---|
Author | Wild, Klaus-Peter |
Source | Beiträge zur Lehrerbildung 23 (2005) 2, S. 191-206 |
Document | full text (459 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Hochschuldidaktik; Lernpsychologie; Studium |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0259-353X; 0259353X |
Language | German |
Year of creation | 2005 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Beiträge zur Lehrerbildung Jahr: 2005 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 04.05.2017 |
Citation | Wild, Klaus-Peter: Individuelle Lernstrategien von Studierenden. Konsequenzen für die Hochschuldidaktik und die Hochschullehre - In: Beiträge zur Lehrerbildung 23 (2005) 2, S. 191-206 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-135722 - DOI: 10.25656/01:13572 |