search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Modularisierung als curriculares Ordnungsprinzip in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung – zur Einleitung in den Themenschwerpunkt
Author
SourceBeiträge zur Lehrerbildung 24 (2006) 3, S. 286-294 ZDB
Document  (764 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0259-353X; 0259353X
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication04.05.2017
CitationTremp, Peter: Modularisierung als curriculares Ordnungsprinzip in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung – zur Einleitung in den Themenschwerpunkt - In: Beiträge zur Lehrerbildung 24 (2006) 3, S. 286-294 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-135861 - DOI: 10.25656/01:13586
export files

share content at social platforms