details
Title |
Modularisierung als curriculares Ordnungsprinzip in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung – zur Einleitung in den Themenschwerpunkt |
---|---|
Author | Tremp, Peter |
Source | Beiträge zur Lehrerbildung 24 (2006) 3, S. 286-294 |
Document | full text (764 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Lehrerbildung; Modularisierung; Curriculum |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0259-353X; 0259353X |
Language | German |
Year of creation | 2006 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Beiträge zur Lehrerbildung Jahr: 2006 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 04.05.2017 |
Citation | Tremp, Peter: Modularisierung als curriculares Ordnungsprinzip in der Lehrerinnen- und Lehrerbildung – zur Einleitung in den Themenschwerpunkt - In: Beiträge zur Lehrerbildung 24 (2006) 3, S. 286-294 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-135861 - DOI: 10.25656/01:13586 |