search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Original Title
Neuer Optimismus in der empirischen Unterrichtsforschung? Zu dem Buch von N. L. Gage: Unterrichten - Kunst oder Wissenschaft?
Parallel titleNew optimism in research on teaching? On N. L. Gage’s book "The scientific basis of the art of teaching"
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 26 (1980) 4, S. 609-614 ZDB
Document  (621 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication15.03.2021
CitationTerhart, Ewald: Neuer Optimismus in der empirischen Unterrichtsforschung? Zu dem Buch von N. L. Gage: Unterrichten - Kunst oder Wissenschaft? - In: Zeitschrift für Pädagogik 26 (1980) 4, S. 609-614 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-141125 - DOI: 10.25656/01:14112
export files

share content at social platforms