search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Original Title
Streifzug durch fremdes Terrain. Interpretation eines Bildes aus dem Quattrocento in bildungstheoretischer Absicht
Parallel titleA venture into unfamiliar territory. An interpretation of a Quattrocento painting in view of educational theory
Author
SourceZeitschrift für Pädagogik 29 (1983) 2, S. 173-194 ZDB
Document  (2.154 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN0044-3247; 00443247
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication06.02.2020
CitationMollenhauer, Klaus: Streifzug durch fremdes Terrain. Interpretation eines Bildes aus dem Quattrocento in bildungstheoretischer Absicht - In: Zeitschrift für Pädagogik 29 (1983) 2, S. 173-194 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-142513 - DOI: 10.25656/01:14251
export files

share content at social platforms