details
Title |
Studien zu einer empirischen Phänomenologie der Schulbau-Architektur |
---|---|
Author | Rittelmeyer, Christian |
Source | Zeitschrift für Pädagogik 36 (1990) 4, S. 495-522 |
Document | full text (1.852 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Empirische Untersuchung; Wahrnehmung; Schule; Schulbau; Ästhetik; Gebäude; Architektur; Wirkung |
sub-discipline | Empirical Educational Research |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 0044-3247; 00443247 |
Language | German |
Year of creation | 1990 |
review status | Peer-Reviewed |
other articles of this journal | Zeitschrift für Pädagogik Jahr: 1990 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 17.07.2017 |
Citation | Rittelmeyer, Christian: Studien zu einer empirischen Phänomenologie der Schulbau-Architektur - In: Zeitschrift für Pädagogik 36 (1990) 4, S. 495-522 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-145568 - DOI: 10.25656/01:14556 |