details
Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-149207
DOI: 10.25656/01:14920
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-149207
DOI: 10.25656/01:14920
Title |
KiBis - mehrsprachige Kinder auf dem Weg zur Bildungssprache. Eine Langzeitbeobachtung. Abschlussbericht (Band 2: Anhang) |
---|---|
Authors | Gogolin, Ingrid ; Akgün, Gülden; Klinger, Thorsten |
Source | Hamburg : Universität Hamburg 2017, 211 S. |
related to: | KiBis - mehrsprachige Kinder auf dem Weg zur Bildungssprache. Eine Langzeitbeobachtung. Abschlussbericht (Band 1: Projekt und Ergebnisse) |
Document | full text (1.723 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Bildungssprache; Schriftsprache; Mündlicher Ausdruck; Mündliche Kommunikation; Muttersprache; Sprachfertigkeit; Familie; Grundschule; Grundschulalter; Schüler; Qualitative Forschung; Russisch; Deutsch; Türkisch; Vietnamesisch; Monolingualismus; Kind; Langzeituntersuchung; Deutschland |
sub-discipline | Empirical Educational Research Teaching Didactics/Teaching Languages and Literature |
Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
Language | German |
Year of creation | 2017 |
review status | Review Status Unknown |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 12.10.2017 |
Citation | Gogolin, Ingrid; Akgün, Gülden; Klinger, Thorsten: KiBis - mehrsprachige Kinder auf dem Weg zur Bildungssprache. Eine Langzeitbeobachtung. Abschlussbericht (Band 2: Anhang). Hamburg : Universität Hamburg 2017, 211 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-149207 - DOI: 10.25656/01:14920 |