search

Advanced Search

Ariadne Pfad:

Inhalt

details

Title
Helsper, Werner/Kramer, Rolf-Torsten/Thiersch, Sven (Hg.): Schülerhabitus. Theoretische und empirische Analysen zum Bourdieuschen Theorem der kulturellen Passung Reihe: Studien zur Schul- und Bildungsforschung, Band 50. Wiesbaden: Springer 2014. [Rezension]
Authors
SourceErziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 13 (2014) 6 ZDB
Document  (143 KB)
License of the document In copyright
Keywords (German)
sub-discipline
Document typeArticle (journal)
ISSN1613-0677; 16130677
LanguageGerman
Year of creation
review statusPeer-Reviewed
Abstract (German):Rezension von: Helsper, Werner / Kramer, Rolf-Torsten / Thiersch, Sven (Hg.): Schülerhabitus. Theoretische und empirische Analysen zum Bourdieuschen Theorem der kulturellen Passung. - Reihe: Studien zur Schul- und Bildungsforschung, Band 50. Wiesbaden: Springer 2014, 404 S. ISBN 978-3-6580-0494-1
publisher's URL
other articles of this journal
Statistics
Checksums
Date of publication11.01.2018
CitationBruning, Anneke; Equit, Claudia: Helsper, Werner/Kramer, Rolf-Torsten/Thiersch, Sven (Hg.): Schülerhabitus. Theoretische und empirische Analysen zum Bourdieuschen Theorem der kulturellen Passung Reihe: Studien zur Schul- und Bildungsforschung, Band 50. Wiesbaden: Springer 2014. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 13 (2014) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-151530 - DOI: 10.25656/01:15153
export files

share content at social platforms