details
Title |
Burow, Olaf-Axel: Digitale Dividende. Ein pädagogisches Update für mehr Lernfreude und Kreativität in der Schule. Weinheim: Beltz 2014. [Rezension] |
---|---|
Author | Rohs, Mandy |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 13 (2014) 6 |
Document | full text (174 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Digitale Medien; E-Learning; Medienpädagogik; Lehrerbildung |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Media Education |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2014 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Olaf-Axel Burow: Digitale Dividende. Ein pädagogisches Update für mehr Lernfreude und Kreativität in der Schule. Weinheim: Beltz 2014, 280 S. ISBN 978-3-4072-5707-9 |
publisher's URL | http://www.klinkhardt.de/ewr/978340725707.html |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2014 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 03.04.2018 |
Citation | Rohs, Mandy: Burow, Olaf-Axel: Digitale Dividende. Ein pädagogisches Update für mehr Lernfreude und Kreativität in der Schule. Weinheim: Beltz 2014. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 13 (2014) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-151747 - DOI: 10.25656/01:15174 |