Suche

Erweiterte Literatursuche

Ariadne Pfad:

Inhalt

Detailanzeige

Titel
"Who's afraid of talking to parents?" Professionalism in parent-teacher conversations. Special issue editorial
Autoren
OriginalveröffentlichungJournal for educational research online 9 (2017) 3, S. 5-11 ZDB
Dokument  (259 KB)
Lizenz des Dokumentes Deutsches Urheberrecht
Schlagwörter (Deutsch)
Teildisziplin
DokumentartAufsatz (Zeitschrift)
ISSN1866-6671; 18666671
SpracheEnglisch
Erscheinungsjahr
BegutachtungsstatusPeer-Review
Abstract (Englisch):[Establishing] professionalism in teacher-parent conversations poses high demands upon teachers and teacher educators. This should underline the relevance of the common goal pursued by the contributions gathered in this edited volume – namely to better understand these demands and to develop and investigate strategies for how to meet them. (DIPF/Orig.)
weitere Beiträge dieser Zeitschrift
Statistik
Prüfsummen
Eintrag erfolgte am16.03.2018
QuellenangabeGartmeier, Martin; Aich, Gernot; Sauer, Daniela; Bauer, Johannes: "Who's afraid of talking to parents?" Professionalism in parent-teacher conversations. Special issue editorial - In: Journal for educational research online 9 (2017) 3, S. 5-11 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-152986 - DOI: 10.25656/01:15298
Dateien exportieren

Inhalt auf sozialen Plattformen teilen