details
Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-153171
DOI: 10.25656/01:15317
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-153171
DOI: 10.25656/01:15317
Title |
Integrationspädagogik im Diskurs. Auf dem Weg zu einer inklusiven Pädagogik? |
---|---|
Other contributors (e.g. editor) | Geiling, Ute [Hrsg.]; Hinz, Andreas [Hrsg.] |
Source | Bad Heilbrunn : Klinkhardt 2005, 203 S. |
Document | full text (54.652 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Schüler; Integrierender Unterricht; Inklusion; Behinderung; Sonderpädagogik; Integration |
sub-discipline | General Educational Science Special Education |
Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
ISBN | 3-7815-1381-5; 3781513815 |
Language | German |
Year of creation | 2005 |
review status | Publishing House Lectorship |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 19.02.2018 |
Citation | Geiling, Ute [Hrsg.]; Hinz, Andreas [Hrsg.]: Integrationspädagogik im Diskurs. Auf dem Weg zu einer inklusiven Pädagogik? Bad Heilbrunn : Klinkhardt 2005, 203 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-153171 - DOI: 10.25656/01:15317 |