details
Title |
Sektion Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit (Hg.): Konsens und Kontroversen. Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit im Dialog. Weinheim/Basel: Beltz Juventa 2013. [Rezension] |
---|---|
Author | Wustmann, Cornelia |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 13 (2014) 6 |
Document | full text (141 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Elementarpädagogik; Pädagogik; Sozialpädagogik; Frühe Kindheit; Bildungstheorie; Akademisierung; Professionalisierung; Kindheitsforschung |
sub-discipline | Social Work and Social Pedagogy Early Childhood Education and Care |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2014 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Sektion Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit (Hrsg.): Konsens und Kontroversen. Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit im Dialog. Weinheim / Basel: Beltz Juventa 2013, 254 S. ISBN 978-3-7799-1238-5 |
publisher's URL | http://www.klinkhardt.de/ewr/978377991238.html |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2014 |
Statistics | Number of document requests |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 03.04.2018 |
Citation | Wustmann, Cornelia: Sektion Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit (Hg.): Konsens und Kontroversen. Sozialpädagogik und Pädagogik der frühen Kindheit im Dialog. Weinheim/Basel: Beltz Juventa 2013. [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 13 (2014) 6 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-153307 - DOI: 10.25656/01:15330 |